اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز
کد خبر: 4199062
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شیراز را اعلام کرد.

محدودیت ترافیکیبه گزارش ایکنا از فارس، صادق سلیمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس امروز، 21 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز اعمال خواهد شد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسیر راهپیمایی در شهر شیراز از چهارراه پانزده خرداد آغاز و به میدان آزادی ختم خواهد شد و کلیه مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس استان از مردم خواست با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان برای برگزاری مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمی مسیرهایی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود را به شرح زیر اعلام کرد:

1- خیابان انقلاب از تقاطع گمرک به سمت چهارراه 15 خرداد

2- خیابان قصرالدشت از تقاطع30 متری سینما سعدی به سمت چهارراه 15 خرداد

3- خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع مشیر به سمت چهار راه 15 خرداد

4- کلیه انشعابات شرقی و غربی مشیر فاطمی از چهارراه 15 خرداد تا میدان امام حسین(ع)

5- بلوار زند از بریدگی کاخ نور تا میدان امام حسین و کلیه انشعابات شمالی این بلوار

6- بلوار زند غربی حد فاصل تقاطع پوستچی به سمت میدان امام حسین(ع)

7- کلیه انشعابات بلوار آزادی حد فاصل میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع)

8- خیابان‌های ارم،خاکشناسی، جهاد سازندگی، مشکین فام و ابریشمی و همچنین بلوار قدس حد فاصل چهار راه باغ تخت تا میدان آزادی

9- کنارگذرها مسیر شرق به غرب حد فاصل علی‌بن حمزه به سمت غرب و از مسیر غرب به شرق از بلوار چمران حد فاصل پل شهیدان شیخی به سمت شرق.

وی همچنین با اشاره به مسیرهای جایگزین اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر معابر انتقال بار ترافیکی کلان‌شهر شیراز به صورت شرق به غرب است و مسیر راهپیمایی امسال چندین شریان اصلی را قطع می‌کند لذا مسیرهای جایگزین جهت تردد از شرق شیراز به غرب از بلوار سرداران به سمت هفت تنان و در ادامه بلوار جمهوری و تونل کوهسار و بلوار شهید سلیمانی و برای تردد شرق به غرب در مسیر جنوبی از بلوار شهید مدرس به سمت بلوار رحمت  و در ادامه کمربندی جنوب شیراز انتخاب شده است.

سلیمی در پایان از کلیه مجاوران، همسایگان و کسبه مسیر راهپیمایی درخواست کرد از امروز 21 بهمن‌ماه به هیچ وجه خودرو شخصی خود را در حاشیه مسیر راهپیمایی پارک نفرمایند که همین امر کمک شایانی به مجموعه پلیس راهور استان در جهت هر چه بهتر برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha