امام خمینی(ره) به دوران سلطه‌گری دشمنان پایان داد
کد خبر: 4198875
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
امام جمعه یاسوج:

امام خمینی(ره) به دوران سلطه‌گری دشمنان پایان داد

آیت‌الله سیدنصیر حسینی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال و حراست کشور و رهایی از شرق و غرب است، قبل از انقلاب بیگانگان برای کشور تصمیم می‌گرفتند و در آن زمان راه سلطه و سلطنت کفار بر کشور باز بود و حضرت امام(ره) آن دوران خفت‌بار را پایان داد.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه یاسوج، امروز، 20 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: حماسه ۲۲ بهمن‌ماه، روز پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی اسلام بر کفر، پیروزی انسانیت بر بی‌عدالتی و پیرویزی ولایت بر طاغوت است، همه ما باید در راهپیمایی این روز شرکت کرده و از عزت، استقلال و جمهوریت نظام دفاع کنیم. دنیا امروز به ۲۲ بهمن نگاه دارد و بررسی می‌کند که ما چه اقدامی خواهیم داشت.

وی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال و حراست کشور و رهایی از شرق و غرب است، قبل از انقلاب بیگانگان برای کشور تصمیم می‌گرفتند و شاه دخالتی نداشت، انگلیس برای موضوعات سیاسی، نظامی، اجتماعی با همه قدمت ایران و فرهنگ دیرینه آن تصمیم می‌گرفت و در آن زمان راه سلطه و سلطنت کفار بر کشور باز بود و حضرت امام(ره) آن دوران خفت‌بار را پایان داد.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: از دولت مردمی رئیسی تشکر می‌کنیم، انتظار داریم سد آبریز تعیین تکلیف شود و زمین‌های زیادی بهره‌مند می‌شود، در سفر دوم در خصوص تعیین تکلیف راه‌آهن، فرودگاه یاسوج که چند پرواز دارد و مشکلات ما را حل نمی‌کند برای رشد استان  فرودگاه باید صبح و عصر پرواز داشته باشد، برای حضور در تهران باید در شیراز حضور یافت و از فرودگاه شیراز به تهران سفر  شود و پرواز هوایی داشت، مسائل استان ما به فرودگاه  گره خورده است، پتروشیمی چرام باید مورد توجه باشد و انسان‌های شایسته و متخصص دارند و مدیران خوب و انسان‌های توانمندی دارند، ۱۰ درصد آب کشور، ۲۵ درصد نفت کشور مربوط به ما است و تمام شیعه و حضور ۷۰ تا ۹۰ درصد رتبه‌های برتر مشارکت و وجود این ظرفیت‌ها سبب شده است تا استان مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه تصریح کرد: رأی دادن تکلیف است و همه باید رأی دهیم، عده‌ای تأیید صلاحیت شدند و عده‌ای نشدند؛ آنهایی که تأیید نشدن به معنای نبود صلاحیت کار و فن نیست بلکه باید در عرصه‌های دیگر خدمت کنند.

انتهای پیام
captcha