مجموعه انتظامی برای امنیت کشور تا آخر ایستاده است
کد خبر: 4198662
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
آیت‌الله دژکام:

مجموعه انتظامی برای امنیت کشور تا آخر ایستاده است

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به شهادت کوروش بازیار گفت: مجموعه انتظامی برای امنیت کشور ایران اسلامی تا آخر ایستاده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 18 بهمن در مراسم تشییع  فرمانده یگان امداد شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در این مراسم یک وظیفه عرض ادب به ساحت شهید است که البته هر چه بگوئیم و بخواهیم تجلیل کنیم شایان مقام آن‌ها نمی‌توانیم صحبت کنیم، افزود: وظیفه دیگر ما این است که به خودمان یادآور شویم که در قبال این خون‌ها مسئول هستیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: این‌ها کسانی هستند که نظر به وجه الله انداخته‌اند؛ خدا آنها را انتخاب کرده است تا به چنین مقام شامخی که همه پیامبران و اولیای الهی که به این مقام غبطه می‌خورند و دلشان می‌خواهند در چنین مقامی باشند، برسند.

وی اظهار کرد: این دهه مبارک فجر که امروز مثل سال 57 دوباره شهید روی دوش گرفته‌ایم و حرکت می‌کنیم ما را مسئول می‌کند که نسبت به دستاوردهای خون این شهدا یک غیرت ویژه داشته باشیم.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: این وظیفه را برای خودمان به عنوان یک رسالت بزرگ بدانیم و به محضر امام زمان (عج) و به محضر نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه دلسوزان انقلاب اسلامی عرض می‌کنیم ما با این شهدا پیمان بسته‌ایم که تا آخر، پای آرمان اسلام و انقلاب بایستیم.

انتهای پیام
captcha