توزیع نان رایگان از محل موقوفه ماه‌رخسار وزیری در سنندج
کد خبر: 4198648
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

توزیع نان رایگان از محل موقوفه ماه‌رخسار وزیری در سنندج

مدیر موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری از توزیع نان رایگان در راستای اجرای نیت واقف خیراندیش به مناسبت معراج و مبعث رسول الله(ص) در ۹۴ نانوایی سطح شهر و روستاهای اطراف سنندج خبر داد.

توزیع نان رایگان

به گزارش ایکنا از کردستان، قادر کریمی، مدیر موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری امروز، 18 بهمن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: به همت تولیت موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری فردا، ۱۹ بهمن نان رایگان در ۹۴ نانوایی سطح شهر و روستاهای سنندج توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این نانوایی‌ها در مناطق منفصل شهری نایسر، ننله و روستاهای اطراف شهر مانند قلیان، آساوله و نشور واقع هستند، افزود: در این طرح هر فرد می‌تواند ۳۷ تا ۴۰ نان رایگان دریافت کند.

مدیر موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری با اشاره به اینکه هزینه در نظر گرفته شده برای این اقدام خداپسندانه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد، بیان کرد: نیت واقف موقوفه ماه‌رخسار معتمدوزیری کمک به مستمندان و نیازمندان جامعه است.

وی گفت: از محل درآمدهای این موقوفه در طول سال غذای گرم، بسته‌های معیشتی و نان رایگان بین نیازمندان و بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان مستمند توزیع می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه از محل درآمدهای این موقوفه در طول سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اقدام به شناسایی و حمایت از افراد نیازمند می‌شود، گفت: در مناسبت های مذهبی از جمله عید قربان و رمضان اقدام به ذبح دام و توزیع گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha