برگزاری اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی لرستان در سلسله + عکس
کد خبر: 4198635
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

برگزاری اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی لرستان در سلسله + عکس

اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با همکاری سازمان بسیج اساتید لرستان و اداره کل دامپزشکی استان در برخی از مناطق کمتربرخوردار روستایی شهرستان سلسله برگزار شد.

اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی لرستان در سلسلهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، اردوی جهادی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با همکاری سازمان بسیج اساتید لرستان و اداره کل دامپزشکی این استان به مقصد برخی مناطق کمتربرخوردار روستایی شهرستان سلسله برگزار شد.

این اردوی جهادی که مختص ارائه خدمات به مناطق کمتربرخوردار است، از روز دوشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه با حضور اساتید بسیجی و دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان آغاز و تا امروز، ۱۸ بهمن ادامه داشت.

خدمتگزاری هرچه بیشتر در مناطق محروم از جمله اهداف انقلاب اسلامی ایران است و این اردو همزمان با دهه مبارک فجر که چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، برگزار شده است.

اساتید و دانشجویان دامپزشکی ضمن ارائه خدمات دامپزشکی از قبیل درمان دام و واکسیناسیون، نسبت به مقوله آگاهی‌بخشی نیز اقدام کرده و برخی اطلاعات لازم حوزه دامپزشکی را با رویکرد گفت‌وگویی با دامداران به اشتراک گذاشتند و به پرسش‌های دامداران پاسخ دادند.

از نظر آموزشی نیز دانشجویان در کنار اساتید مربوطه، برخی مباحث تخصصی دامپزشکی را به صورت عملیاتی از نزدیک دیدند تا پیوند بین علم و عمل و آموزش و کاربرد تقویت شود.

فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت به مردم است و اینگونه برنامه‌ها از جمله اولویت‌های سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و اداره کل دامپزشکی این استان است.

برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی با جامعه مخاطب مناطق کمتربرخوردار با رویکرد حمایت از سلامت دام و طیور که حمایت از تولیدکننده محسوب می‌شود، از جمله برنامه‌های دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و سازمان بسیج اساتید استان لرستان است.

انتهای پیام
captcha