تقدیر نماینده ولی فقیه در سمنان از فعالیت‌های فراجا
کد خبر: 4198481
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

تقدیر نماینده ولی فقیه در سمنان از فعالیت‌های فراجا

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه فعالیت‌های فراجا در استان قابل توجه و شایسته تقدیر است، گفت: محسوس بودن گشت‌های پلیس، نقش مهمی در کاهش وقوع جرم دارد.

دیدار حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه با احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، 17 بهمن‌ماه در دیدار سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تبریک دهه فجر گفت: اگر افراد جامعه از امام جامعه مسلمین جدا شوند، کشور با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه سمنان اقدامات فراجا طی سال‌های اخیر را زمینه‌ساز جلب رضایت رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: گستره مأموریت‌ها و فعالیت‌های فراجا در استان با توجه به جغرافیای استان بسیار وسیع است، اما با این وجود شاهد خدمات مطلوب فراجا در نقاط مختلف استان هستیم که این امر شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در سمنان با اشاره به حضور میدانی فراجا در کنار سایر دستگاه‌های مسئول متذکر شد: نقش فراجا در تأمین امنیت عمومی و ایجاد احساس امنیت در جامعه نقشی مهم است.

مطیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا و شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: عملکرد مسئولان فراجا در استان در بخش‌های مختلف به‌ویژه کشف سرقت و مبارزه با مواد مخدر ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه در برنامه‌ریزی‌های فراجا متذکر شد: هزینه‌ اقدامات پیشگیرانه به مراتب کمتر از برخورد با جرایم پس از وقوع آنهاست که در این راستا محسوس بودن گشت‌های فراجا در جامعه، به کاهش میزان سرقت‌ها و سایر جرایم کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سمنان افزود: خدمت‌رسانی فراجا در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در افزایش میزان رضایت‌مندی در جامعه دارد.

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار برنامه‌های فراجا در سطوح مختلف ملی و استانی را تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha