ضرورت یکپارچه‌سازی دوره‌های معارفی برای معلمان و دانش‌آموزان
کد خبر: 4197958
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
ایمانیه تأکید کرد:

ضرورت یکپارچه‌سازی دوره‌های معارفی برای معلمان و دانش‌آموزان

استاندار فارس بر برگزاری دوره‌های آموزشی و یکپارچه‌سازی دوره‌های معارفی ویژه معلمان، مربیان و دانش‌آموزان با محوریت‌های اعتقادی، عبادی و اخلاقی تاکید کرد.

نشست شورای آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس امروز، 15 بهمن به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در شیراز برگزار شد.

در این جلسه که ۹ مصوبه برای توسعه و ارتقای سطح فعالیت‌های کمی و کیفی آموزش و پرورش استان فارس در پی‌داشت، گزارشی از آخرین رویدادهای آموزش و پرورش استان به اعضا ارائه شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این جلسه بر برگزاری دوره‌های آموزشی و یکپارچه‌سازی دوره‌های معارفی ویژه معلمان، مربیان و دانش‌آموزان با محوریت‌های اعتقادی، عبادی و اخلاقی تاکید کرد و گفت: کیفیت آموزش‌های دانش‌آموزان باید با استفاده از ابزارهای قانونی ارتقا یابد.

وی، تأمین کردن هزینه‌های مدارس را یکی از نکات مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش دانست و گفت: می‌توان با استفاده از اماکنی که در سازمان آموزش و پرورش استان وجود دارد و مورد استفاده هم قرار نمی‌گیرد، هزینه‌های مرتبط با تامین نیازهای مدارس را فراهم کرد.

ایمانیه اشاره‌ای هم به مشکلات مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی مبنی بر اخذ مجوزات لازم از شهرداری کرد و افزود: کمیته‌ای متشکل از افراد صاحب‌نظر از هر دو حوزه تشکیل و پس از بررسی‌های لازم نتایج را برای تصمیم‌گیری به این شورا ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha