اجرای بیش از 800 برنامه در کتابخانه‌های عمومی البرز
کد خبر: 4197776
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
همزمان با دهه فجر

اجرای بیش از 800 برنامه در کتابخانه‌های عمومی البرز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر در مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گفت: بیش از 800 برنامه ترویجی، فرهنگی و آموزشی در سطح کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

کتابخانه‌های عمومی

علی معدنی‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر از برنامه‌ریزی کتابخانه‌های عمومی استان برای گرامیداشت این ایام خبر داد و گفت: بیش از 800 برنامه ترویجی و فرهنگی به همت مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های اردوی کتابخوانی عشایر البرز، پویش کتابخوانی با موضوع قهرمان ملی با محوریت کتاب «قهرمان سلیمانی» روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از زندگی، مجاهدت‌ها و حادثه شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و آذین‌بندی و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در کتابخانه‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول با اشاره به اینکه عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در کتابخانه‌های عمومی البرز نیز در این ایام اجرایی می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های استان یا پرتال کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir ضمن دریافت کد تخفیف به عضویت در کتابخانه‌های عمومی اقدام کنند.

معدنی‌پور توضیح داد: برگزاری سلسله‌نشست‌های معرفی و نقد کتاب و خاطره‌گویی، تکریم مقام شهدا و خانواده شهیدان، برنامه ویژه کودکان، مسابقات کتابخوانی، نشست‌های کتابخوان، نمایشگاه کتاب و خاطره‌نگاری انقلاب، نشست‌های نمایشنامه‌خوانی، روایت‌گری انقلاب، نقد و بررسی کتاب، بازدید و... از برنامه‌های دیگر کتابخانه‌های عمومی البرز در این ایام هستند.

انتهای پیام
captcha