انقلاب اسلامی ثمره اتحاد، همدلی و ایثارگری ملت ایران است
کد خبر: 4197710
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

انقلاب اسلامی ثمره اتحاد، همدلی و ایثارگری ملت ایران است

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: انقلاب اسلامی نمونه‌ای از عدالت‌خواهی حضرت ولی‌عصر (عج) و تجلی فداکاری، اتحاد و ایثار ملت بزرگ است.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرقبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در جمع خانواده‌های کارکنان این منطقه، ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر، عزت و تعالی نظام اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و اظهار کرد: به برکت خون شهدا هم‌اکنون شاهد ایرانی مقتدر و متحد هستیم و نیروهای مسلح کشور نیز همگام با مردم ولایی ایران، روحیه انقلابی خویش را حفظ کرده و با هر نوع تهدیدی مقابله می‌کنند.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح مستقر در کشور با آرمان‌‌های والای انقلاب و رهبری تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان اعلام می‌‌نمایند.

معصومی با بیان این که ملت ایران همیشه و در هر حال پشتیبان نیروهای مسلح بوده است، تاکید کرد: در سایه همین پیوند بین مردم و نیروهای مسلح، امروز شاهد امنیتی پایدار در ایران اسلامی هستیم و توطئه‌‌های دشمنان راه به جایی نمی‌برد.

وی ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مختلف عظیمی در عرصه‌های گوناگون از جمله فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، زیرساختی، سیاسی و علمی دارد که باید در برابر توطئه‌های دشمنان، با جهاد تبیین ایستادگی کنیم و بیان و تبیین این دستاوردهای مهم برای آحاد مختلف مردم ضروری است که باید مورد توجه واقع شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و برای نگهداری این امانت الهی که ثمره خون شهداست، کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام
captcha