افتتاح اولین نمایندگی «بهار نکو» در خارج از استان فارس
کد خبر: 4197645
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

افتتاح اولین نمایندگی «بهار نکو» در خارج از استان فارس

مدیرعامل گروه مؤسسات مردم‌نهاد خانواده «بهار نکو» از افتتاح نمایندگی بهارنکو در استان آذربایجان غربی در دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مدیرعامل گروه مؤسسات مردم‌نهاد خانواده «بهار نکو»به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مدیرعامل گروه مؤسسات مردم‌نهاد خانواده «بهار نکو»  امروز، 14 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی از بعد انقلاب چشمگیر است و این در حالی بوده که انقلاب فرصت رسیدن به شکوفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی، رژیم طاغوت را به نظام مردم سالار تبدیل کرد و نشان داد که حضور مردم در همه‌ مسائل به حل مشکلات می‌انجامد.

مدیرعامل گروه مؤسسات مردم‌نهاد خانواده «بهار نکو» اضافه کرد: در همین نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی بود که بهارنکو به کارهای خود وسعت داد و گامی موثر در حوزه خانواده برداشت.

مقامی بیان کرد: در سایه این انقلاب، بهارنکو از یک موسسه مردم نهاد تبدیل به گروه موسسات و از یک نمایندگی به سی نمایندگی و از پنج نیرو به ۳۷٠ پرسنل، استاد و مشاور رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح دو نمایندگی دیگر از بهارنکو هستیم، گفت: یکی از این نمایندگی ها درون استانی و دیگری خارج از استان است.

یادآور می‌شود، گروه مؤسسات مردم نهاد خانواده «بهار نکو» ذیل نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به منظور ارائه مشاوره‌های خانواده فعالیت می‌کند.

مدیرعامل گروه مؤسسات مردم‌نهاد خانواده «بهار نکو» گفت: سی و یکمین نمایندگی بهار نکو به شهرستان فسا رسید که از ابتدای اسفند ماه خدمات مشاوره‌ای خود را به زوجین آغاز می‌کند.

مقامی با بیان اینکه با توجه به موافقت شورای توسعه دفتر امور اجتماعی استانداری فارس در کشوری شدن طرح بهارنکو، اولین نمایندگی برون استانی این گروه موسسات در استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه افتتاح خواهد کرد،  گفت:  در این نمایندگی نیز خدمات‌‌رسانی به زوجین از اسفند ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha