برگزاری دوره تخصصی تربیت مدرس حفظ و تجوید قرآن در اهواز
کد خبر: 4197621
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

برگزاری دوره تخصصی تربیت مدرس حفظ و تجوید قرآن در اهواز

دوره‌ تربیت مدرس حفظ و تجوید قرآن به میزبانی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در اسفندماه سال جاری با حضور محمدمهدی بحرالعلوم و مهدی قره‌شیخ‌لو برگزار می‌شود.

دوره تخصصی تربیت مدرس قرآنجاسم شمیری، کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری دوره‌های تربیت مدرس حفظ و تجوید قرآن در استان خبر داد و گفت: اولین دوره‌ تربیت مدرس حفظ و تجوید قرآن در استان به میزبانی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان، اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، چهره‌های شاخص حفظ و قرائت قرآن در استان هستند که با گذراندن این دوره، مجوز تدریس دریافت می‌کنند و دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان از ظرفیت آنها در برگزاری دوره‌های تربیت مربی استفاده خواهد کرد.

کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این دوره به‌صورت فشرده در روزهای 16، 17 و 18 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد و محمدمهدی بحرالعلوم، از استادان حفظ قرآن و مهدی قره‌شیخ‌لو، از استادان تجوید و قرائت قرآن، تدریس آن را بر عهده دارند.

شمیری در پایان با اشاره به ظرفیت استان در زمینه حفظ و قرائت قرآن گفت: به دنبال آن هستیم که از ظرفیت حفاظ و قاریان استان در تربیت مربیان قرآن در سطح استان استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha