تحویل ۴۳۰۰ کلاس درس از ابتدای دولت تاکنون در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4197588
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

تحویل ۴۳۰۰ کلاس درس از ابتدای دولت تاکنون در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با هم‌افزایی و تلاش‌های صورت گرفته در مجموع تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس در استان تحویل خواهند شد و در دولت تاکنون ۴۳۰۰ کلاس درس استان احداث و تحویل شده است.

کلاس درسبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، میثم لک‌زایی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌و‌بلوچستان، گفت: مشارکت خیرین در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۲۴۰ درصدی را داشته است و امروز عدد تعهد این عزیزان به رقم ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
 
وی با اشاره به افتتاح همزمان ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در کشور بیان کرد: با افتخار باید گفت از این تعداد مدرسه سهم استان سیستان‌و‌بلوچستان بیش از ۱۵ درصد است که نشان از توجه ویژه دولت و خیرین عزیز به این استان دارد و باید گفت امروز استان به یک کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است و در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ کلاس درس در سطح استان در دست ساخت داریم.
 
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌و‌بلوچستان در خصوص ساخت و تجهیز هنرستان‌ها در استان گفت: در حوزه ساخت هنرستان‌ها در استان سیستان‌و‌بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورده است و در سه سال گذشته توانسته‌ایم ۳۳ هنرستان فنی و حرفه‌ای را احداث و تحویل آموزش و پرورش بدهیم و در حال حاضر نیز ۴۲ هنرستان در سطح استان در دست ساخت داریم که ۶ عدد آن‌ها هنرستان‌های دارالفنون با زیربنای هر کدام بیش از ۵ هزار متر مربع است.
 
لک‌زایی در خصوص افتتاح هنرستان تربیت بدنی زنده یاد رضا شیخ ویسی در زاهدان، اظهار کرد: این هنرستان با ۱۲ کلاس درس بعنوان اولین هنرستانی است که ویژه دانش‌آموزان رشته تربیت بدنی در مجتمع شهید بهشتی زاهدان احداث شده است که بصورت کامل با همت خیر مدرسه ساز  آقای مطهری و هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.
 
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌و‌بلوچستان گفت: با هم افزایی و تلاش‌های صورت گرفته در مجموع تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس در استان تحویل خواهند شد و در دولت سیزدهم تاکنون ۴۳۰۰ کلاس درس استان احداث و تحویل شده است.
انتهای پیام
captcha