فعالیت ادارات دولتی و دانشگاه‌های مشهد فردا با ۲ ساعت تأخیر شروع می‌شود
کد خبر: 4197530
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

فعالیت ادارات دولتی و دانشگاه‌های مشهد فردا با ۲ ساعت تأخیر شروع می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی مشهد، فردا 14 بهمن ماه با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

جلسه مشترک ستاد انرژی و ستاد هماهنگی عملیات خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی امشب 13 بهمن در حاشیه جلسه مشترک ستاد انرژی و ستاد هماهنگی عملیات خراسان رضوی اظهار کرد: تمامی ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی مشهد فردا با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، همچنین کلاس‌های مدارس مشهد در تمامی مقاطع صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در خصوص تعطیلی شهرستان‌های استان افزود: تعطیلی در دیگر شهرستان‌ها به تشخیص فرمانداران و دستگاه‌های آن شهرستان است.

وی از تمامی دستگاه‌های امدادی خواستار پیگیری و امدادرسانی به شهروندان شد و گفت: تا ساعاتی آینده به محل‌های مورد نیاز، لودر، زره‌پوش و نفر بر اعزام می‌شود.

 نظری بر مدیریت اجتماعی در فرودگاه تأکید کرد و گفت: تمامی شرکت‌ها آمادگی کافی داشته باشند تا در صورت لغو پروازها به شهروندان اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha