برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مشهد از ۲۲ اسفند
کد خبر: 4197469
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مشهد از ۲۲ اسفند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مشهد همزمان با ۲۲ اسفند خبر داد.

حمید صمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویحمید صمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، درباره برپایی نمایشگاه قرآن در مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز توفیق برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد را داریم، افزود: برپایی این نمایشگاه همزمان با 22 اسفند به مدت 7 شب در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پیش‌بینی شده است.

دبیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد افزود: برای برگزاری نمایشگاه قرآنی نیاز به هماهنگی و مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی و تشکل‌های قرآنی است که در این خصوص دستگاهای ذی‌ربط ضمن اعلام آمادگی برای حمایت و مشارکت در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت از این رخداد بزرگ قرآنی استقبال کردند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: به موازات نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، نمایشگاه‌های دیگری همچون نمایشگاه مناطق شهری که مدیریت آن با اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان و مشارکت جدی معاونت فرهنگی شهرداری است و همچنین نمایشگاه قرآن و عترت در تمامی شهرستان‌های سطح استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

دبیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد گفت: همچنین بعد اتمام از این نمایشگاه برخی از ظرفیت‌های قرآنی استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha