افتخارآفرینی فعالان قرآنی پارس‌آباد در مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4197450
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

افتخارآفرینی فعالان قرآنی پارس‌آباد در مسابقات قرآن و عترت بسیج

فعالان قرآنی شهرستان پارس‌آباد در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شهر قم حائز مقام‌های برتر شدند و به‌همین منظور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل نیز پیام تبریکی صادر کرد.

برترینهای مسابقات قرآن و عترت بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، فعالان قرآنی شهرستان پارس‌آباد در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شهر قم حائز مقام‌های برتر شدند. گروه ترنم وحی برادران (شهید حیدرزاده) در رشته گروهی مدل اول، رتبه اول، گروه ترنّم وحی برادران (شهید واحدی) در رشته گروهی مدل دوم، رتبه اول، گروه الزهرا (س) خواهران در رشته گروهی مدل اول، رتبه اول، گروه ثقلین خواهران در رشته گروهی مدل دوم، رتبه اول و خانواده، ولی شجاعی، رتبه ممتاز این دوره از مسابقات را در رشته خانوادگی کسب کرد. در پی این موفقیت صابر طهماسبی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل نیز پیام تبریکی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

«فرهیختگان قرآنی 
گروه‌های ترنّم وحی برادران (شهیدان حیدرزاده و واحدی)، الزهرا(س) و ثقلین خواهران و خانواده محترم استاد، ولی شجاعی

با سلام و احترام

عرصه‌های قرآن کریم، بستر‌های فروزان انوار رحمت الهی است که دل‌ها و قلب‌های شیفته حکمت از آن حظ وافر می‌برند و این خود افتخاری بس عظیم است. بی‌تردید آنان که از جرعه‌های گوارای این دریای معرفت نوشیده‌اند، در خور اکرام و احترام بسیارند.

بدینوسیله ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، کسب مقام‌های برتر در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در شهر مقدس قم را به حضور یکایک شما بزرگواران تبریک گفته و توفیق بیشتر شما در فراگیری فرهنگ غنی اسلام و عمل به تعالیم عالیه قرآن کریم با بهره‌گیری از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را از درگاه ایزد متعال مسالت می‌نمایم. همواره موفق و سربلند باشید.

صابر طهماسبی 
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل
۲۰ رجب ۱۴۴۵،
۱۲ بهمن ۱۴۰۲»

انتهای پیام
captcha