معرفی برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «دختران آفتاب» در یزد
کد خبر: 4197206
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

معرفی برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «دختران آفتاب» در یزد

برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «دختران آفتاب» در نشستی با حضور مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی استان یزد معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «دختران آفتاب» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، برگزیدگان مسابقه ملی کتابخوانی «دختران آفتاب»، امروز، 11 بهمن ماه در نشستی که با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن جلسات کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد، معرفی شدند.

محمدمحسن رفیعی، مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی استان یزد در این نشست گفت: مسابقه کتابخوانی «دختران آفتاب» با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا ولادت امام علی(ع) ادامه داشت که 1600 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 480 نفر از استان یزد و مابقی نیز از  سایر استان‌ها در این مسابقه شرکت و امروز در این نشست، قرعه‌کشی انجام و 20 برگزیده این مسابقه معرفی می‌شوند.

رفیعی با اشاره به اینکه در مراسمی که 26 بهمن ماه برگزار می‌شود، از برگزیدگان یزدی این مسابقه تجلیل خواهد شد، گفت: 12 نفر از برگزیدگان از استان یزد و هشت نفر از استان‌های مرکزی، تهران، همدان، مازندران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، اصفهان و قم هستند.

یادآور می‌شود در این مراسم طی قرعه‌کشی، مینا ابراهیمی از اراک، سیداحمد یوسفی از مازندران، فاطمه مالمیر از همدان، میلاد معینی از تهران، زهرا رضایی و نرجس رضایی از مرکزی، فرزاد کشه فراهانی از قزوین، زهرا اسلامی از چهار محال و بختیاری، صدیقه اکبری از خراسان رضوی، زهرا ستایش‌فر از اصفهان، رقیه عزلت از قم و سارا آدینه‌پور جمال از استان تهران به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند. همچنین از استان یزد علیرضا صالحی، الهه حایری، مهدیه حکیمیان، نجمه بناوند، افسانه فیض عارفی، زهرا داوودی، طاهره کریمی زارچی و اکرم زنگنه انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha