رشادت‌های شهدای حریم و حرم هیمنه استکبار جهانی را شکست
کد خبر: 4197183
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
رئیس جهاد‌دانشگاهی لرستان:

رشادت‌های شهدای حریم و حرم هیمنه استکبار جهانی را شکست

فرهاد فرامرزیان با بیان اینکه کشور ما تنها قدرتی است که توانست هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند، گفت: رسانه‌ها با معرفی و بیان و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا در تبیین سیره و مرام شهدا تلاش کنند.

فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستان، 10 بهمن‌ماه در دیدار دانشگاهیان لرستان با خانواده شهید مدافع حرم «اسماعیل غلامی یاراحمدی» که به همت جهاددانشگاهی لرستان و در قالب نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ارزشمند جهاددانشگاهی اجرای طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» است که در آن دانشگاهیان با دستاوردها و ارزش‌های جمهوری اسلامی آشنا می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه دیدار با خانواده شهدا افتخار و توفیقی است که نصیب ما شده، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا و محتاج دعای خیر خانواده‌های آنان هستیم و باید مسئولیت‌ها را امانت بدانیم.

فرامرزیان با اشاره به اینکه شهدا خون پاکشان را نثار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردند تا امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم، افزود: اگر شهدا نبودند امنیتی که امروز در پهنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، حاصل نمی‌شد.

رئیس جهاد‌دانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه شهدای حریم و حرم چون شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی سبب شد هیمنه استکبار جهانی شکسته شود، گفت: مکتب شهدای ما که برگرفته از مکتب سید و سالار شهیدان است سبب شد جبهه مقاومت و گروه‌های مقاومت تشکیل و در مقابل استکبار جهانی بایستند. رسانه‌ها با معرفی و بیان و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا در تبیین سیره و مرام شهدا تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha