جشن دانشجویی پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4197167
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی؛

جشن دانشجویی پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود

با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرماشاه، جمعیت هلال احمر استان و کانون دانشجویی هلال احمر جهاددانشگاهی، جشن دانشجویی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مهدی عبدالمالکی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه

مهدی عبدالمالکی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرماشاه، جمعیت هلال احمر استان و کانون دانشجویی هلال احمر جهاددانشگاهی، جشن دانشجویی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید این سازمان دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات علامه طباطبایی برپا خواهد شد.

عبدالمالکی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این ایام، گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر، فرصتی مغتنم و ارزشمند برای عملی ساختن منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه جهاد تبیین و تشریح موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این راستا برگزاری سخنرانی‌هایی با محوریت یاد شده ویژه اعضاء، دانشجویان و اساتید این سازمان در دستور کار است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: تبیین نقش دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به موضوع امیدآفرینی و وقایع غزه و طوفان‌الاقصی از دیگر برنامه‌هایی است که در جشن پیروزی انقلاب بدان پرداخته خواهد شد.

وی در پایان به ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی عکس با موضوع انقلاب و تبیین دستاورد‌های جهادگران این سازمان در سایه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: تمرکز بر بخش ویژه مقاومت و فلسطین از ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر در سازمان جهاددانشگاهی است که بدان پرداخته می‌شود.

جشن دانشجویی پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha