یادواره شهدای انقلاب در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4197017
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

یادواره شهدای انقلاب در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای انقلاب در خراسان جنوبی برگزار می شود.

افسانه زارعی، مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، افسانه زارعی، مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان بیان کرد: شهرستان بیرجند شش شهید، قاینات پنج شهید، درمیان یک شهید و فردوس هم دو شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی تصریح کرد: یادواره شهدای انقلاب در شهرستان های بیرجند، قاینات، درمیان و فردوس برگزار می‌شود و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا با محوریت شهرستان درمیان در روز مبعث رسول مکرم اسلام(ص) در ۱۹ بهمن انجام خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه یادواره شهدای انقلاب بیرجند همزمان با ۱۷ بهمن‌ماه جاری در سالن ایثارگران برگزار می‌شود که در حاشیه آن نمایشگاه عکس با موضوعات انقلاب و نقش خراسان‌جنوبی در انقلاب نیز دایر خواهد بود، گفت: رونمایی از کتاب «زنده‌تر از همیشه» با موضوع کرامات شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان انقلاب نیز از جمله برنامه‌های این یادواره است.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی یادآور شد: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زندگی‌نامه ۱۴ شهید انقلاب استان منتشر و بنر شهدا نیز در تبلیغات محیطی شهر نصب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha