به دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه هستیم
کد خبر: 4196929
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

به دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه هستیم

مسئول دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه با تأکید بر ایجاد نگاه تحولی در عرصه انجام فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در دانشگاه، یادآور شد: باید سهم فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها مشخص شوند و برای این موضوع باید به‌دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه باشیم.

نشست فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، غلامرضا امیری پریان، مسئول دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه امروز ۱۰ بهمن‌ماه در نشست شورای فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی با اشاره به ویژه برنامه‌های دفتر جهاددانشگاهی طی ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در مسیر اجرای برنامه‌های فرهنگی طی ایام و مناسبت‌ها باید به ارتقای تربیت اخلاقی، فرهنگی و هویتی توجه کنیم و بدین منظور قصد داریم در ایام دهه مبارک فجر با همکاری سایر دانشجویان فعال در عرصه‌های فرهنگی این دانشکده در بحث آماده‌سازی محیط دانشگاه با محوریت تبلیغات محیطی و الگوسازی محیط دانشگاه با مؤلفه‌های مهم و برجسته فرهنگی اقدام کنیم.

وی افزود: طی دهه مبارک فجر و به منظور گستردگی برنامه‌های این ایام قصد داریم تا از ظرفیت حضور اساتید به عنوان افراد تأثیرگذار بهره بگیریم همچنین از برنامه‌های نهاد‌های دانشگاه مثل بسیج دانشجویی و استادی و کانون‌های فرهنگی و دانشجویی استفاده کنیم.

امیری پریان تصریح کرد: از برنامه‌های دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی همچنین برگزاری نشست‌های دانشجویی با موضوعات روز به ویژه انتخابات پیش‌رو با عوت از اساتید برجسته در این حوزه خواهد بود.

وی یادآور شد: تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان طی ایام دهه فجر، برگزاری مسابقات قرآنی و مسابقات کتابخوانی بخش دیگری از این برنامه‌هاست.

مسئول دفتر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه به برنامه‌های کارگروه فرهنگی «شهید متوسلیان» جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کارگروه برپایی اردو‌های جهادی در نظر گرفته شده که با حمایت‌های معاونت فرهنگی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تجدید میثاق با خانواده شهدا و اجرای پویش «من و رفیق شهیدم» از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این کارگروه فرهنگی در ایام دهه فجر است.

امیری پریان در پایان به فعالیت‌های گروه علمی پژوهشی «شهید ستاری» به همت اساتید این گروه «دکتر فرامرزی و مهندس محمدی» اشاره کرد و گفت: به همت اساتید برجسته این گروه در حال پیشرفت به سمت تکنولوژی‌های پیشرفته هستیم و به زودی به درجات علمی، پژوهشی و فناوری روز جهان دست می‌یابیم.

انتهای پیام
captcha