کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری؛ میزبان برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 4196777
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری؛ میزبان برنامه‌های دهه فجر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: کانون‌های مساجد استان با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در بزرگداشت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی مشارکت می‌کنند که تجلیل از مادران قرآنی در قالب طرح «لشکر فرشته‌ها»، برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی و بصیرت‌افزایی و برپایی کرسی‌های تلاوت از جمله این ویژه‌برنامه‌ها هستند.

محمدابراهیم حجت پناه، دبیر کانون های خدمت رضوی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد استان با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در بزرگداشت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی مشارکت می‌کنند، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با شروع چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه خود را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می‌کنند.

حجت‌پناه افزود: در راستای بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در جامعه، سلسله نشست‌های تبیینی و بصیرتی با عنوان «طرح ۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در مساجد محوری مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: تولید و اجرای سرود توسط گروه سرود نسیم صبای شهرستان لردگان، تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقه و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب اسلامی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین بسته‌های معیشتی و گوشت قربانی و توزیع بین عزتمندان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برپایی کرسی‌های تلاوت، برگزاری عصر شعر انقلاب و آذین‌بندی و فضاسازی مساجد همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ویژه برنامه‌های اجرایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است.

حجت‌پناه ادامه داد: تجلیل از مادران قرآنی در قالب طرح «لشکر فرشته‌ها»، برگزاری مسابقه پیامکی از بیانیه گام دوم انقلاب، اجرا و بازخوانی سرود‌های انقلابی در مساجد و میادین شهر‌ها و روستاها، تجلیل از فعالان نماز و همیاران مساجد (مکبرین، موذنین و مروجین نماز)، اجرای گروه‌های نمایش کانون‌ها در برنامه‌های مساجد و مسابقه کتابخوانی ازکتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر استاد شهید مطهری از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت‌پناه ادامه داد: گلبانگ الله اکبر از مناره‌های مساجد منتخب استان در شب ۲۲ بهمن طنین‌انداز خواهد شد و همزمان با ورود بنیانگذار انقلاب به میهن اسلامی، سرود‌های انقلابی از مأذنه مساجد منتخب استان پخش می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: ائمه جماعات، مدیران و مسئولان کانون‌ها و کتابخانه‌های مساجد، کتاب‌هایی را با مضامین انقلاب اسلامی، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha