2 هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4196755
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان:

2 هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در گلستان اجرا می‌شود

حسینی جبلی با بیان اینکه مناسبت‌ها باید هدفمند برجسته شوند، گفت: بالغ بر 2 هزار برنامه در دهه فجر با محوریت زنان و خانواده در سطح استان تدوین شده است که به مناسبت یوم الله در قالب‌های متنوع اجرا می‌شود.

سیده زهرا حسینی جبلی، رئیس امور زنان و خانواده استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیده زهرا حسینی جبلی، مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان روز گذشته، 9 بهمن ماه در نشست خبری با کمیته خبری فجر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، گفت: باید بین دستگاه‌ها هم‌افزایی اتفاق بیافتد تا بانوان بتوانند فعالیت‌های خودشان را در جامعه به عرصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه مناسبت‌ها باید هدفمند برجسته شوند، اظهار کرد: دهه فجر از جمله مناسبت‌هایی است که پس از گذشت سالها همچنان روز ورود امام خمینی(ره) به میهن تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌درخشد، لذا باید هدفمند آن‌را به نسل جدید معرفی کنیم.

حسینی جبلی با بیان اینکه بالغ بر 2 هزار برنامه در دهه فجر با محوریت زنان و خانواده در سطح استان تدوین شده است، افزود: همایش‌ها و نشست‌های تبلیغی، کارگاه‌های آموزشی، مراسم تقدیر و تجلیل از بانوان برجسته، مسابقه، فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی، دیدار با بانوان از اهم این برنامه‌ها است.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان با تأکید بر اینکه نگاه ویژه به بانوان باید توسط مسئولان باور شود، تصریح کرد: کارگروه تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت مهمترین کارگروه در این ایام بوده و با توجه به اینکه کشور ما با بحران پیری جمعیت مواجه شده است، یک بانو باید در درجه اول اولویتش در کنار حضور در جامعه، خانواده باشد.

حسینی جبلی نشست با بانوان فرهیخته استان در عرصه‌های مختلف را از مهمترین برنامه‌ها برای پیشبرد اهداف امور زنان و خانواده دانست و گفت: کارگاه سواد رسانه، کرسی‌های گفت‌وگو محور برای خانواده و دختران جوان، طرح مشاوره خانواده در محلات کم برخوردار، کارگروه زیست عفیفانه از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی شده در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام
captcha