برگزاری جشن خودکفایی «بلندای همت» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4196580
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

برگزاری جشن خودکفایی «بلندای همت» در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: در روز ۱۱ بهمن‌ماه، جشن خودکفایی دو هزار و ۱۳۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد با عنوان «بلندای همت» برگزار می‌شود.

محمد عرب،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، امروز، ۹ بهمن‌ماه در نشست خبری ویژه دهه فجر گفت: در روز ۱۱ بهمن‌ماه، جشن خودکفایی دو هزار و ۱۳۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد با عنوان «بلندای همت» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری سه هزار و ۲۰۱ فرصت شغلی ایجاد و ۳۵۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان اشتغا‌ل‌زایی تسهیلات پرداخت شده است، افزود: همچنین یک هزار و ۴۱ نفر آموزش‌های مقدماتی، پایدار‌سازی و مهارتی را فراگرفته‌اند.

عرب با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۸۰ تخته فرش با متراژ ۸۷۵ متر مربع و به ارزش چهار میلیارد تومان تولید شده است، اظهار کرد: همچنین در سال جاری ۲۰۲ فرصت شغلی از طریق کاریابی‌ها ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: در سال جاری ۵۰ طرح خوداشتغالی به نمایندگی از سه هزار و یک طرح اجراشده در ۱۰ ماهه سال جاری افتتاح می‌شود. همچنین واگذاری هشت دستگاه تراکتور کشاورزی، بهره‌برداری از ۱۳۰ نیروگاه خورشیدی و واگذاری هفت خودروی کار به نمایندگی از طرح‌های اجرا شده از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.   

وی یادآور شد: با هدف تحکیم بنیاد خانواده و ازدواج آسان، ۵۷۵ سری جهیزیه به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان به نوعروسان اهدا شده و ۱۲۶ سری جهیزیه هم طی دهه فجر اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha