برپایی گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت خراسان‌شمالی
کد خبر: 4196483
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

برپایی گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت خراسان‌شمالی

گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت خراسان‌شمالی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. ‌

برپایی گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی روحانیون و علمای  شیعه و اهل سنت خراسان‌شمالی با حضور حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان و محمد رضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، مسئولین استانی و علمای شیعه و اهل سنت خراسان‌شمالی در روستای مرزی کلاته ابریشم شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، در این همایش اظهار کرد: در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم که این انتخابات اهمیت زیادی دارد، ۱۱ اسفند یک بستر واقعی برای حضور مردم از هر قشری و با هر تفکری در انتخابات فراهم می‌شود و این حضور پرشور، اقتدار مردم و وحدت مردم در مقابل دشمنان را تداعی می‌کند.
 
وی بیان کرد: آمادگی و آگاهی و بصیرت مردم موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدامات و اهداف دشمنان می‌شود و با انسجام و اتحاد، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ خواهد شد.
 
حسین نژاد با اشاره به اهمیت نقش علما در جامعه، گفت: قدرت‌های سلطه در طول تاریخ همواره به‌دنبال ضعیف کردن نقاط قوت و ارزش‌های نظام ما بوده‌اند. امروز در نقاط مختلف جهان، قدرت‌های پوشالی و زیاده‌خواه، دین اسلام، مقام معظم رهبری و حضور و اتحاد مردم را مانع زیاده‌خواهی‌ها و کارهای خبیث خود می‌دانند و تلاش می کنند مردم حضور کم‌رنگی در انتخابات داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی نیز در این گردهمایی با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات مهم، گفت: همان‌طور که در آیات قرآنی آمده، هیچ کسی نمی‌تواند سرنوشت قومی را تغییر دهد به‌جز همان قوم و قطعاً یکی از راه‌های تغییر و مشارکت مردم در اداره کشور، شرکت در انتخابات و تعیین مقدرات کشور از این مسیر است.
 
وی ادامه داد: سه ضلع انتخابات مردم، ناظران و مجریان و کاندیداها هستند، می‌توانند حسب مورد با فعالیت، رقابت، مشارکت و حضور در عرصه  انتخابات به  استحکام پایه‌های نظام کمک کنند. هر ملتی سرنوشت خود را انتخاب می‌کند و حضور حداکثری مردم با بصیرت در انتخابات، زمینه رشد جامعه و کشور را درپی خواهد شد. 
 
خبرنگار؛ آرزو یزدانی
 
انتهای پیام
captcha