فرمانداری‌ها و بخشداری‌های گیلان آماده برگزاری انتخابات هستند
کد خبر: 4196391
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

فرمانداری‌ها و بخشداری‌های گیلان آماده برگزاری انتخابات هستند

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و یک‌ماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار، بخشدار و عوامل شعب با روش‌های نوین انجام می‌گیرد.

جلسه ستاد انتخابات شهرستان لنگرود

به گزارش ایکنا از گیلان، جواد شفیعی‌ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان امروز، هشت‌بهمن‌ماه با حضور در فرمانداری رودسر ضمن بررسی فرآیند اقدامات ستاد انتخابات این شهرستان و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان، اظهار کرد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند.

وی افزود: طی روزهای آینده فرآیند انتخاب نهایی عوامل اجرایی دو هزار و 688 شعبه اخذ رأی در 46 هیئت اجرایی به اتمام می‌رسد و یک‌ماه قبل از شروع اخذ رأی آموزش نمایندگان فرماندار، بخشدار و عوامل شعب با روش‌های نوین انجام می‌گیرد.

شفیعی‌ثابت بیان کرد: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت خبرگان رهبری و داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه، اقدامات لازم برای بستر قانونی تبلیغات انجام خواهد گرفت، داوطلبان باید رئیس ستاد انتخابات و آدرس ستادهای مجازی و حقیقی را به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان و هیئت بررسی تبلیغات استانی مکتوب معرفی نمایند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: هیئت‌های نظارت و اجرایی و هیئت‌های بررسی تخلفات انتخاباتی دادگستری‌ها در شهرستان‌ها وظیفه رصد و بررسی و اقدام قانونی را برعهده دارند، مردم شریف استان می‌توانند گزارش‌های خود از تخلفات انتخابات داوطلبان را به این مجموعه‌ها در شهرستان‌ها ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha