مشارکت بیش از 1200 دانش‌آموز در اعتکاف کازرون
کد خبر: 4196182
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

مشارکت بیش از 1200 دانش‌آموز در اعتکاف کازرون

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون از مشارکت بیش از یک هزار و 200 دانش‌آموز در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد.

اعتکاف دانش آموزیبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامین سجادیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون امروز، هفتم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام‌البیض و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 14 مسجد شهرستان کازرون در حال برگزاری است.

وی مشارکت بیش از یک هزار و 200 دانش‌آموز در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد و افزود:‌ در این برنامه‌ریزی صورت گرفته دانش‌آموزان با برنامه‌های مختلفی همچون مناجات‌خوانی، مسابقات فرهنگی، کلاس احکام، قرائت قرآن، تفسیر قرآن، جشن سالروز میلاد حضرت علی(ع)، مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت زینب(س) و در انتها با اعمال ام داوود همراه بوده و هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: با همکاری دفتر امام جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات، اداره آموزش و پرورش و همکاران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از یک ماه قبل در قالب دو جلسه هماهنگی‌ها لازم جهت حضور با شکوه دانش آموزان در مراسم اعتکاف صورت گرفت.

وی تقویت و توسعه معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانش‌آموزان، آشنا کردن دانش‌آموزان با مباحث و معارف اسلامی و تقویت ارتباط و همدلی بین آنان را از مهم‌ترین اهداف این برنامه معنوی دانست و افزود: برای دستیابی به اهداف و اجرای مناسب مراسم معنوی، با  مشارکت فعال دانش‌آموزان بحمد الهی در سطح دانش‌آموزان و مساجد آشنایی خوبی را در بین دانش‌آموزان معتکف شاهد هستیم.

سجادیان اظهار کرد: اعتکاف دانش‌آموزی موجب تعالی روح و ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان خواهد شد و دانش‌آموزان در آیین اعتکاف در محیطی معنوی یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha