شیعه چه کسی است
کد خبر: 4196041
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

شیعه چه کسی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به شاخص‌های زندگی علوی گفت: طلب دائمی نور در مکتب حضرت علی (ع) یک اصل مهم است و شیعه کسی است که دقیقا پای خود را جای پای امام و ولی خود بگذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس امروز، 6 بهمن در اجلاسیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازاریان استان با اشاره به شاخصه‌ها و ملاک زندگی علوی اظهار کرد: طلب دائمی نور در مکتب حضرت علی (ع) یک اصل مهم است و شیعه کسی است که دقیقا پای خود را جای پای امام و ولی خود بگذارد.

وی افزود: شخصیت‌های بزرگی مورد تمجید و تکریم اهل بیت قرار گرفتند به خاطر همین شاخصه‌ها و در عصر انقلاب نیز یک مکتب نورانی در هیمن راستا شکل گرفت و انسان‌های آخرالزمانی مانند شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و... در آن به وجود آمدند.

قانع با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو نیز گفت: طراحی و برنامه‌ریزی دشمن برای تضعیف نظام اسلامی همیشه بوده است که با تدابیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم یکی پی از دیگری توطئه‌ها خنثی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: امروز ما در قله افتخار هستیم و این ایستادگی و بصیرت در وقایع پیش‌رو مانند انتخابات نیز خود را نشان خواهد داد لذا حضور پر رنگ و پرشور مردم موجبات اتفاقات خوبی خواهد شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات یک اصل است

در ادامه غلامرضا صفرپور، استاد دانشگاه نیز گفت: بر اساس قانون نظام اسلامی، اداره کشور مبتنی بر اراده مردم است و مسئولان از صدر تا ذیل با اراده مردم انتخاب می‌شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون در ایران اسلامی 38 انتخابات پشت سر گذاشته شده و این در حالی است که هیچ کشوری سالی یک انتخابات را ندارد.

صفرپور با بیان اینکه مردم هر جا احساس خطر کردند با حضور خود در صحنه آن خطر را مرتفع کردند مانند دفاع مقدس که با حضور همه اقشار همراه شد، افزود: انتخابات برای همه مهم است و انتخابات آتی نیز از اهمیت صد چندانی برخوردار است چراکه مقام معظم رهبری خیلی زودتر از موعد مقرر، بر اهمیت انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت بالا و رقابتی سالم تاکید کردند و انتظار می رود بزرگان نیز بحث مشارکت در انتخابات را ترویج کنند.

وی همچنین اظهار کرد: در بعد خارجی نیز باید گفت که با حضور قدرتمند ایران در عرصه بین‌الملل، یک مثلث قدرت در منطقه شکل گرفته است و انتخابات پر شور به این مسئله نیز کمک می‌کند.

این استاد دانشگاه در پایان نیز با اشاره به افول قدرت آمریکا در جهان نیز گفت: کار آمریکایی‌ها به جایی رسیده است که از پس انصارالله نیز بر نمی‌آیند چراکه قدرتش رو به افول است.

انتهای پیام
captcha