برگزاری آئین اعتکاف دانش‌آموزی با حضور ۵۰۰ نفر نوجوان اردبیلی
کد خبر: 4195990
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

برگزاری آئین اعتکاف دانش‌آموزی با حضور ۵۰۰ نفر نوجوان اردبیلی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از برگزاری آئین معنوی اعتکاف دانش آموزی با حضور ۵۰۰ نفر از نوجوانان در اردبیل خبر داد.

آئین اعتکاف دانش‌آموزی با حضور ۵۰۰ نفر نوجوانان اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، پنجم بهمن ماه با اعلام این خبر گفت: اعتکاف دانش آموزی اقدام خوبی است که می‌تواند زیرساخت‌های فکری دانش‌آموزان را اصلاح کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل با ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در آئین معنوی اعتکاف اردبیل، اظهار کرد: اعتکاف دانش آموزی یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند در کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه زیربنایی‌ترین کار فرهنگی، کار برای نسل جوان و دانش آموز است، افزود: این کار زیربنایی برای خانواده و جامعه اثرات مثبتی خواهد داشت.

غلامی افزود: یکی از ویژگی‌های اعتکاف دانش آموزی این است که این دانش آموزان در کنار طلاب علوم دینی قرار گرفته و دانش‌آموزان بیشتر در فضای دینی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل به حضور ۵۰۰ نفر از دانش آموزان در اعتکاف اردبیل اشاره کرد و افزود: مراسم اعتکاف دانش آموزی در مساجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان و نیز مسجد رحمانیه با حضور ۵۰۰ نفر از دانش آموزان از ۱۳ رجب آغاز و تا ۱۵ رجب با اجرای برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، حلقه‌های صالحین، جلسات پرسش و پاسخ، ادعیه خوانی و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha