120 جهادگر البرزی عازم مشهد مقدس می‌شوند
کد خبر: 4195679
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

120 جهادگر البرزی عازم مشهد مقدس می‌شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز از اعزام 120 نفر از جهادگران استان به اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

بسیج سازندگی

محمد فلاحتکار، مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز از اعزام 120 نفر از جهادگران استان به اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این اردوی سه روزه جهادگران برتر استان که طی سال‌های گذشته فعالیت مستمر در امر محرومیت‌زدایی و امدادرسانی به هم استانی‌‌ها و دیگر نقاط کشور را داشتند به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اردو با هدف آشنایی جهادگران استان با روش‌های جدید مدیریت جهادی برگزار خواهد شد، افزود: دوره‌های رسم هجرت، رسم خدمت، رسم جهاد و آشنایی فعالان جهادی استان با تکنیک‌های رسانه‌ای و اقناع جامعه از برنامه‌های این اردو است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز بیان کرد: گروه‌های جهادی تخصصی استان در رشته‌های مختلف و با اهداف گوناگون در استان تشکیل شده و در موقعیت‌ها و ایام مختلف سال به مناطق شناسایی و نیازمند خدمت اعزام می‌شوند.

فلاحتکار با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت گروه جهادی در خدمت‌رسانی به مردم استان یاری‌گر باشند، گفت: این افراد با مراجعه به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان می‌توانند گروه جهادی خود را معرفی و برای حمایت از آنان در سامانه اطلس جهادی ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha