اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4195616
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» در کردستان برگزار شد

اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» با محوریت قدردانی از مادران شهدا امروز، سوم بهمن در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

سردار امان‌اله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار امان‌اله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» با محوریت مادران شهدا که امروز، سوم بهمن در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، گفت: شهدای ما با تقدیم جان خود موجب سعادت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی با حریت و عظمت در راه عزت و استقلال این کشور جان خود را تقدیم کردند، افزود: عزت، اقتدار و پیشرفت‌های کنونی کشور را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در مجموعه سپاه پاسداران در سراسر کشور این مراسم برگزار می‌شود عنوان کرد: از اینکه ما هم در سنندج میزبان مادران قهرمان‌پرور هستیم به خود می‌بالیم.

وی تأکید کرد: همه ما بر این امر واقف هستیم که عزت، سربلندی و اقتدار ایران عزیز و رشد و تعالی و حرکت آن و پیشرفت‌های آن مدیون ایثار و از خودگذشتگی فرزندان رشید این مرز و بوم بوده و شهدای این سرزمین مانند هاله نور می‌درخشند.

سردار گشتاسبی در پایان گفت: برکت امامین انقلاب اسلامی مایه فخر ما در ایران و سایر کشورهای اسلامی است و امروز رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار این نهضت الهی و نورانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در این همایش با بیان اینکه تجلی ایثار و از خودگذشتگی زنان ایرانی را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم؛ گفت: مادران قهرمان‌پرور ایران اسلامی با وجود همه سختی‌ها، پایبند به آرمان فرزندان شهیدشان بوده و هستند.

وی به جنایات اسرائیل غاصب در غزه علیه زنان و کودکان بی‌گناه اشاره کرد و گفت: اعتقاد امیدبخش، توجه به آرمان‌ها و استقامت در راه دین خدا، باعث شده تا مردم فلسطین با وجود همه جنایت‌ها از راهی که انتخاب کرده‌اند، عقب‌نشینی نکنند.

انتهای پیام
captcha