برپایی انتخابات سالم و قانونمند یکی از دستاوردهای نظام است
کد خبر: 4195584
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

برپایی انتخابات سالم و قانونمند یکی از دستاوردهای نظام است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: برپایی انتخابات سالم، قانونمند و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین‌دژ،حجت‌الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین‌دژ، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: برپایی انتخابات سالم، قانونمند و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که از جهات مختلفی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم، ادامه داد: ایجاد شور انتخاباتی در جامعه مورد تاکید بزرگان کشور، خواص و دلسوزان انقلاب اسلامی است، ولی جریانات حامی غرب که مورد تایید نظام و ملت هم نیستند درصدد می‌باشند تنور انتخابات را سرد کنند پس از توطئه دشمن نباید غافل شویم.

امام جمعه شاهین‌دژ ضمن اشاره به اینکه انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید براساس ظرفیت‌های قانونی که وجود دارد برای برگزاری انتخابات  با حضور حداکثری، سالم و قانونمند تلاش کنند.

حجت‌الاسلام مرادی با بیان اینکه حضور باشکوه ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور قطع معادلات دشمنان نظام و انقلاب را به هم می‌زند، گفت: از ظرفیت نهفته در احزاب، فعالان سیاسی و اجتماعی همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد باید برای مشارکت حداکثری در این زمینه به درستی استفاده شود.

 وی بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: طب مفاد این بیانیه ثبات، امنیت، افزایش عیار معنویت و ایستادگی در برابر کشورهای استکباری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha