راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد در خوزستان
کد خبر: 4195528
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد در خوزستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، از راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد کشور با مدیریت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان خبر داد.

راهیان نوربه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان از راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد کشور با مدیریت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان خبر داد و گفت: خوزستان در دوران دفاع مقدس نقطه اصلی و خط مقدم حملات دشمن بعثی عراق به خاک کشور بود و در این دوران این استان بیشترین آسیب و خسارت را متحمل شد.

وی افزود: در این دوران همه مردم خوزستان و شهرهای استان درگیر جنگ بودند و جای جای این استان محل شهادت جوانانی است که از جان گذشتند تا در مقابل دشمن ایستادگی کنند. بعد از جنگ تحمیلی همه ساله شاهد حضور پرشور مردم شهیدپرور از سراسر کشور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعم از شلمچه، چذابه، فتح‌المبین، دهلاویه، فکه و ... در قالب کاروان‌های راهیان نور هستیم تا از این طریق تجدید میثاقی با آرمان‌های شهدا داشته باشیم.

سمیری ادامه داد: بر این اساس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اقدام به راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد در خرمشهر کرده تا میزبان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سراسر کشور باشد.

وی اظهار کرد: در این راستا طی حکمی از سوی معاونت فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، به عنوان مسئول راهیان نور ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منصوب شده است.

وی عنوان کرد: کانون‌های مساجدی که قصد زیارت مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان در قالب کاروان‌های راهیان نور را دارند، می‌توانند از ظرفیت اسکان رایگان این قرارگاه واقع در خرمشهر اردوگاه شهید مسعودیان استفاده کنند. ظرفیت این قرارگاه 900 نفر در روز است. همچنین طی مذاکرات انجام شده، وعده غذایی با تخفیف 70 درصد به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha