بیش از ۸۰۰ خدمت درمانی در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری ارائه شد
کد خبر: 4195411
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

بیش از ۸۰۰ خدمت درمانی در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری ارائه شد

دستیار استاندار چهارمحال‌وبختیاری در امر مردمی‌سازی دولت از ارائه بیش از ۸۰۰ خدمت درمانی در مناطق محروم این استان در دی‌ خبر داد.

جمال الدین خدابخشی، دستیار استاندار در مردمی سازی دولت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جمال‌الدین خدابخشی، دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت امروز، سوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دو اردوی جهادی درمانی شامل خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم استان طی ماه گذشته، اظهار کرد: این خدمت‌ها طی رایزنی‌های انجام شده و حمایت تیپ جهادی مستضعفین کشور و استانداری چهارمحال‌وبختیاری ارائه شده است.

وی ادامه داد: اولین مرحله این اردو در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در شهرستان اردل برگزار و بیش از ۳۲۰ خدمت به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در حوزه تخصصی دندانپزشکی ارائه شد.

خدابخشی تصریح کرد: مرحله دوم این اردو نیز در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در منطقه لاران و شهر سودجان اجرا شد که حدود ۲۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشکی در طی این مدت به ارائه بیش از ۵۰۰ خدمت به مددجویان این دو نهاد ارائه دادند. 

دستیار استاندار چهارمحال‌وبختیاری در امر مردمی‌سازی دولت در پایان گفت: با رایزنی‌های انجام شده پیش‌بینی ما این است که مراحل دیگر این اردو در دیگر نقاط استان نیز برگزار شود.

انتهای پیام
captcha