بزرگ‌ترین آزمون پیش روی استانداری برگزاری انتخابات پرشور است
کد خبر: 4195376
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:

بزرگ‌ترین آزمون پیش روی استانداری برگزاری انتخابات پرشور است

مالک رحمتی با بیان اینکه ما امین مردم در انتخابات هستیم، گفت: بزرگ‌ترین آزمون پیش روی استانداری برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی است و در نشست با مجمع نمایندگان استان نیز برگزاری انتخابات یکی از دغدغه‌های اصلی بود.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، سوم بهمن‌ماه در بدو ورود به فرودگاه تبریز در جمع تعدادی از مدیران استانداری، با تأکید بر لزوم هم‌افزایی برای پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های کاری در استان گفت: نظام مدیریتی استان باید با سرعت کارهایش را پیش ببرد و کارها نباید ذره‌ای عقب بیفتد. 

وی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای انجام امور به‌ویژه با در نظر گرفتن اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، اهمیت دوچندان دارد، اضافه کرد: همه باید توجه کنیم که برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، رقابتی و سالم، نقطه عطف فرمایشات اخیر  رهبر معظم انقلاب بوده است.

رحمتی ادامه داد: بزرگ‌ترین آزمون پیشروی استانداری برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی است و در نشست دیروز با مجمع نمایندگان استان نیز برگزاری انتخابات یکی از دغدغه‌های اصلی بود و ما امین مردم در انتخابات هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کارهای استان را از همین لحظه با جدیت دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: آقای خرم واقعاً در این استان زحمت کشیده‌اند و تلاش شبانه روزی داشته‌اند.

 وی با بیان اینکه در این برهه وظیفه ماست که با اتحاد و انسجام و مدیریت دقیق انتخابات را باشکوه برگزار کنیم به‌خصوص که این انتخابات در گام دوم انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: باید از مدیران صفی و ستادی بهترین حمایت را برای انجام هر چه‌بهتر برنامه‌های پیشروی استان انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha