مسابقه «مثل مادر» با ۱۴ هزار شرکت‌کننده به پایان رسید
کد خبر: 4195028
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

مسابقه «مثل مادر» با ۱۴ هزار شرکت‌کننده به پایان رسید

مسابقه «مثل مادر» در قالب یک دوره آموزش کوتاه‌مدت حضرت زهراشناسی به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(ع) از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) در فضای مجازی برگزار شد و در مجموع ۱۴ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

مسابقه «مثل مادر»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسابقه «مثل مادر» با شرکت ۱۴ هزار نفر به کار خود پایان داد که از این تعداد هفت هزار و ۹۳۵ نفر پاسخ صحیح را ارسال کردند.

مسابقه «مثل مادر» در قالب یک دوره آموزش کوتاه‌مدت حضرت زهراشناسی به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(ع) از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) در فضای مجازی برگزار شد که هر روز یک برنده داشت و در مجموع به ۱۹ نفر هدایای متبرک فاطمی اهدا شد.

این مسابقه در ۱۹ کلیپ پنج دقیقه‌ای نکاتی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) شامل چگونگی خلقت، روز، محل و کیفیت ولادت، دوره‌های حیات، هجرت، وفات، حیات فردی و اجتماعی، ازدواج، همسرداری، سبک زندگی خانوادگی، تربیت فرزند، حضور اجتماعی و سیاسی، اشعاری که در سوگ پیامبر(ص) سروده‌اند و تبلیغ شبانه و خانه‌به‌خانه برای ولایت امیرالمؤمنین(ع) را برای شرکت‌کنندگان تبیین کرد.

یادآور می‌شود، محتوای این مسابقه کماکان به‌صورت آفلاین در وبگاه مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) به نشانی https://quran.qhkarimeh.ir/lms/group?id=5Z به‌عنوان درس ارائه شده و به افرادی که این دوره را دریافت و در آزمون آن شرکت کنند گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha