بسیج از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند
کد خبر: 4194932
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

بسیج از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: بسیجیان هر کجا که تریبون در اختیار دارند برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 30 دی‌ماه در مجمع عالی بسیجیان استان گریزی به انتخابات ۱۱ اسفند در استان زد و اظهار کرد: صحبتی با شما بسیجیان نخبه در استان دارم که باید انتخابات را جدی گرفته زیرا با حجم شدیدی از تبلیغات دشمن از خبر گرفته تا عکس نوشته برای دلسرد کردن مردم مواجه هستیم.

وی افزود: دشمن با حجم وحشتناکی از تبلیغات خود برای مأیوس کردن مردم به میدان آمده تا با تحریف و تخریب جلوی حضور مردم را در انتخابات بگیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد خطاب به اعضای شرکت‌کننده در مجمع عالی بسیج استان گفت: امروز وظیفه مهم شما و ما اجرا کردن فرمان مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری است البته نباید دلخوش به مشارکت‌ گذشته در استان باشیم بلکه باید سعی کنیم مشارکت خوب مردم استان را که از گذشته وجود داشته حفظ کنیم.

خرمدل خطاب به بسیجیان بیان کرد: هر کجا تریبونی در اختیار دارید برای مشارکت حداکثری به کار بگیرید و اگر حتی تریبونی هم نداشتید در محافل خانوادگی مردم را برای مشارکت هر چه بیشتر و لبیک به فرمان رهبری دعوت کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات ما با اصل یاری رساندن به اسلام ارتباط دارد، گفت: بنابراین از هر فرصتی که در اختیار دارید، برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنید.

انتهای پیام
captcha