فضائل اخلاقی باید در رفتار ورزشکاران نمود پیدا کند
کد خبر: 4194896
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

فضائل اخلاقی باید در رفتار ورزشکاران نمود پیدا کند

آیت‌الله نورمفیدی رمز جاودانگی ورزشکاران را زینت بخشیدن رفتارها با فضائل اخلاقی و معنوی برشمرد و گفت: ایرانی‌ها همواره در طول تاریخ اسلام خوش درخشیده‌اند، لذا باید استعدادها را کشف و به فعلیت رساند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه گلستان در مراسم اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری به مدال‌آوران گلستانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو که امروز، 30 دی ماه در دفتر نمانیده ولی‌فقیه در گرگان برگزار شد، گفت: مردم و مسئولین باید ازمدال‌آوران و افتخارات استان حمایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه گلستان رمز جاودانگی ورزشکاران را زینت بخشیدن رفتارها با فضائل اخلاقی و معنوی برشمرد و افزود: ایرانی‌ها همواره در طول تاریخ اسلام خوش درخشیده‌اند، لذا باید استعدادها را کشف و به فعلیت رساند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه  گلستان در حوزه ورزشی نسبت به سایر استان‌های دیگر امتیازات ویژه‌تری دارد، ادامه داد: فراهم کردن مقدمات و استعدادیابی بالاخص در رشته‌های کبدی، بستکبال، فوتبال و دیگر رشته‌ها بستری برای کسب موفقیت و حرکت رو به جلو خواهد بود.

وی حمله موشکی سپاه در برخورد با تروریست‌ها را یکی از پیشرفت‌های کشور خواند و افزود: اگرچه کشور در برخی حوزه‌ها برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کند اما در برخی دیگر نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با تأکید براینکه ایران در برهه زمانی خاصی قرار گرفته است، گفت: دشمن از تمام همت و ابزارهای خود در جنگ فرهنگی علیه ایران استفاده کرده تا ایران و اصالت ایرانی را به حاشیه ببرد.

انتهای پیام
captcha