رونمایی از تقریظ رهبری برای تکریم شهدای محیط‌زیست در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4194881
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

رونمایی از تقریظ رهبری برای تکریم شهدای محیط‌زیست در چهارمحال‌وبختیاری

هم‌زمان با هفته هوای پاک، از متن یادداشت رهبر انقلاب اسلامی که به مناسبت تکریم شهدای محیط‌زیست در ابتدای مصحف شریف قرآن کریم تقریظ شده بود، رونمایی شد.

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب

به‌ گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی و امور رسانه حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری، امروز، ۳۰ دی‌ماه و هم‌زمان با هفته هوای پاک، از متن یادداشت رهبر انقلاب اسلامی که به مناسبت تکریم شهدای محیط‌زیست در ابتدای مصحف شریف قرآن کریم تقریظ شده بود، رونمایی شد.

سعید یوسف‌پور، مدیرکل محیط زیست استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط‌بان، اظهار کرد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای مجموعه حفاظت محیط‌زیست کشور و تلاش‌هایی که در حوزه محیط‌بانی می‌شود بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه محیط‌زیست سالم را مدیون خون شهدای محیط‌بان هستیم، افزود: در اولین کنگره شهدای محیط‌زیست یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده‌ شهید محیط‌زیست هوشنگ نصیری اهدا شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان نصب تقریظ مقام معظم رهبری را مایه خیر و برکت برای مجموعه محیط‌زیست و دلگرمی برای زحمات و تلاش‌های این مجموعه دانست.

در این مراسم با حضور مدیرکل، مسئولان و کارشناسان حفاظت محیط‌زیست استان از تقریظ مقام معظم رهبری به‌صورت ویژه تهیه و در محل ورودی این اداره‌کل به‌عنوان نماد افتخار نصب و رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha