انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 4194788
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مسئول هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید آذربایجان‌غربی:

انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

منیر مجرد گفت: برپایی انتخابات و حضور باشکوه مردم در این رویداد توطئه‌‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی می‌کند.

انتخاباتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منیر مجرد، مسئول هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید آذربایجان‌غربی، امروز، 30 دی‌ماه در نشست مشترک هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان با دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری که در ارومیه برگزار شد، گفت: انتخاباتی که در پیش‌رو داریم بدون تردید در خنثی کردن توطئه‌های اقشار مختلف مردم تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم بررسی جریان‌های فرهنگی و فکری مؤثر بر حوزه زنان در ایران پس از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و مشارکت فعال در انتخابات بیان کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که در هر کشور از جمله ایران می‌تواند محور توجه‌ها قرار گیرد چراکه نشان‌دهنده رشد بصیرتی جامعه است.

مجرد با بیان اینکه مناسبت سالگرد فرار شاه معدوم را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بر لزوم بازخوانی جنایات پهلوی و دلایل توفیق انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) آن مسلمان بی‌مثال در راهبری انقلاب و احیای اندیشه اسلامی نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند و توانستند مردم را با خود همراه کنند.

مسئول هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم، اضافه کرد: حضور حداکثری در این رویداد سیاسی و اجتماعی بدون‌ تردید توطئه‌های دشمنان خارجی را خنثی می‌کند به‌ویژه اینکه درصدد هستند ملت ایران را از نظام دلسرد کرده و آنها را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

وی بر ضرورت حضور پرشور بانوان دانشگاهی و هیئت علمی همچنین راهبری آنها در جمع خانواده، کلاس درس، مجامع علمی و اجتماعی در دعوت به حضور در انتخابات تأکید کرد و گفت: بانوان در این زمینه تا اندازه زیادی می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

مجرد ضمن ابراز خشنودی از اینکه بانوان پیشقراوان انقلاب در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و علمی بوده‌اند، گفت: بنابراین در این زمینه نیز می‌توانند ایفاگر نقش اساسی باشند و تأثیرگذاری خود را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha