انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می‌برد
کد خبر: 4194673
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می‌برد

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می‌برد و انتخاب برترین‌ها یک واجب حقیقی است.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه  موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه  موقت بیرجند امروز جمعه ۲۹ دی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: ملت ایران اسلامی این افتخار را دارد که در مسیر ولایت و حاکمیت الهی حرکت می‌کند و مظلومیت اولیای خدا آرام آرام کم می‌شود و مظلومیت بشر هم به دنبال آن در حال کم شدن است.

وی با بیان اینکه امروز استکبار نفس‌های آخرش را می‌کشد و با ابهت پوشالی خود در جریان فلسطین دست و پا می‌زنند، گفت: امروز تمام کفر در مقابل تمام ایمان در غزه متمرکز شده است و لذا این مسیر نورانی بسیار نویدبخش است و مردم غزه با پایداری و مقاومت خود حقیقت اسلام را ترویج کردند و نهایت پیروزی از آن جبهه اسلام است.

رحیم‌آبادی به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: دشمن بیکار نمی‌نشیند و بزدلانه حرکاتی را انجام می‌دهد اما امروز استکبار سیلی محکم و موقتی از سپاه می‌خورد البته این اول ماجرا است و این سیلی زدن‌ها تا قطع نفس استکبار ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: جبهه استکبار جهانی سراسر زور و تزویر هیچ وقت بیکار نمی‌نشیند و همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد توطئه‌ و فتنه است لذا به فرمایش مقام معظم رهبری به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، اما طاغوت یک راهبر خطرناک دارد که موفق هم شده و نتیجه گرفته است.

وی ادامه داد: راهبرد دشمنان این نیست که تنها در جنگ سخت با جبهه مقاومت بجنگند بلکه جبهه خود را از سخت به جنگ نرم، شناختی، فکری و اعتقادی تغییر داده‌اند و در این جنگ ما ضربه‌هایی خورده‌ایم که باید تیزبینی به اوج خود برسد.

رحیم‌آبادی اظهار کرد: برای اینکه در فتنه‌ها گمراه نشویم و در جریانات سیاسی خطا نرویم باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم و آنها را عملیاتی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه این هفته بیرجند با اشاره به اهمیت انتخابات در اسفندماه امسال تأکید کرد: حضور پرشور و پررنگ مردم در انتخابات جبهه کفر و شرک بیرونی را منکوب می‌کند چرا که می‌فهمند این ملت پای کار هستند و می‌خواهند جهانی بودن اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

وی با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می‌برد و انتخاب برترین‌ها یک واجب حقیقی است.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت مردم به شکل راهبردی آرام و آرام در حال حل شدن است، تصریح کرد: فقط تیزبینی می‌خواهد که این مسئله را متوجه شویم که برخی از اقدامات اساسی که منتخبین شما در این مقطع زمانی انجام می‌دهند حرکت‌های با جهش‌های بیش از ۱۰ برابری بوده که نتیجه انتخاب درست است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه بیان کرد: بالاترین گناه که همه گناهان دیگر از آنجا زاییده می‌شود این است که ولی خدا تنها بماند و از حاکمیتش دور بیفتد و توان پیاده‌سازی معارف بلند الهی را نداشته باشند لذا طاغوت‌ها مفاسد را در اشخاص و جوامع بشری تزریق می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت یاری و اطاعت از ولایت، افزود: نباید ولی خدا را فراموش کنیم بنابراین باید او را به خوبی بشناسیم و از طاعت او جانانه در زندگی خود و جامعه دفاع کنیم.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه ماه رجب ماهی است که رحمت خدا فراوان بر بندگان ریزش می کند، گفت: اگر می‌خواهید رحمت الهی را دریافت کنید باید به این نسخه عمل شود که اول به سمت ولی خدا حرکت کرده و پس از آن از پیشگاه خداوند بخواهیم به آبروی اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) ما را ببخشد.

انتهای پیام
captcha