ضرورت برگزاری اردوهای دانش‌آموزی با رویکرد هویت‌سازی
کد خبر: 4194449
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری اردوهای دانش‌آموزی با رویکرد هویت‌سازی

محمدخلیل عسکری گفت: در برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، باید الزامات کار مهیا باشد و اردو به‌گونه‌ای برگزار شود که به هویت‌سازی دانش‌آموزان کمک کند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جلسه ساماندهی اردوهای دانش‌آموزی استان اظهار کرد: امیدواریم در ماه رجب برنامه‌های خوبی در زمینه برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی ارائه شود.
 
وی با بیان اینکه همه برنامه‌های ما حول مدرسه‌محوری اجرایی می‌شود و لذا براساس این سیاست، مدیران مدارس باید در خصوص اردوها تصمیم بگیرند، تأکید کرد: در برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، الزامات کار باید مهیا باشد و اردو به‌گونه‌ای برگزار شود که به هویت‌سازی دانش‌آموزان کمک کند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر ارسال مجدد دستورالعمل اردوها به مدارس بیان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق از نحوه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در دستور کار قرار گیرد. همچنین پیوست فرهنگی در حین برگزاری اردوهای دانش‌آموزی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.
 
عسکری در پایان گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در برگزاری اردوها می‌تواند به افزایش اثرات تربیتی اردوها کمک کند.
انتهای پیام
captcha