برخورد جدی با متخلفین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
کد خبر: 4194295
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

برخورد جدی با متخلفین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اصغری گفت: نهادینه شدن موضوع جوانی جمعیت، سوق دادن فرهنگ سازمانی به سمت رشد جمعیت و داشتن برنامه مداخله‌ای برای برخورد با متخلفین از جمله اقدامات مهم دانشگاه در تشویق و ترغیب عموم جامعه به فرزندآوری است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور مجید اصغری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم و شجاعی، معاون فرهنگی دانشجویی و همچنین اعضای این قرارگاه امروز 26 دی‌ماه، در سالن شهید مطهری(ره) ستاد دانشگاه برگزار و در آن بر مقوله‌هایی که تسهیل کننده اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند؛ تأکید شد.

مجید اصغری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد تبیین در عصر حاضر، باید مسئله جوانی جمعیت به دغدغه‌ای ملی تبدیل شود؛ همچنین مسئولان، مدیران استانی و حوزه سلامت استان بر اجرایی کردن قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت تأکید کنند.

وی با بیان اینکه باید سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با مسئله جوانی جمعیت اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند، گفت: نهادینه شدن این موضوع و همچنین سوق دادن فرهنگ سازمانی به سمت رشد جمعیت و داشتن برنامه مداخله‌ای برای برخورد با متخلفین از جمله اقدامات مهم دانشگاه هستند که در راستای تشویق و ترغیب عموم همشهریان به داشتن فرزند بیشتر است.

رضایی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز در بخشی از جلسه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، با ارائه گزارشی از مرکز مردمی نفس بر لزوم تهیه محتوا‌های مرتبط با این مرکز تأکیدکرد.

یادآور می‌شود، در مرکز مردمی نفس (نجات فرزندان سقط) حمایت‌هایی، چون ارائه خدمات تخصصی، غیرتخصصی و مشاوره به خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگ‌سازی و آموزش انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha