ارزش‌های انقلاب را با تولید‌محتوای به‌روز به جوانان معرفی کنیم
کد خبر: 4193998
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

ارزش‌های انقلاب را با تولید‌محتوای به‌روز به جوانان معرفی کنیم

محسن رشیدی با اشاره به اینکه با توجه به جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان، دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: لازم است در گرامیداشت دهه فجر با تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای، ادبی و هنری مناسب با ذائقه مخاطب امروز ارزش‌های انقلابی را به جوانان معرفی کنیم.

کمیته شاهد و ایثارگر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، 24 دی‌ماه در جلسه کمیته شاهد و ایثارگر ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی، درخت انقلاب روز به روز تنومندتر و پرثمرتر می‌شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان افزود: این‌گونه ترورهای کور نشانه ضعف و استیصال دشمنان است و خون افراد بی‌گناه باعث برملا شدن بیش از پیش چهره کریه و خونخوار استعمار می‌شود.

رشیدی با اشاره به اینکه با توجه به جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان، ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: لازم است در گرامیداشت دهه فجر با تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای، ادبی، هنری و... مناسب با ذائقه مخاطب امروز ارزش‌های انقلابی را به جوانان معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انتشار سریع اخبار و اطلاعات بیان کرد: از خاطرات مبارزان فعال انقلابی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی مستند و کلیپ‌های کوتاه تهیه و در فضای مجازی منتشر شود.

انتهای پیام
captcha