استفاده از ظرفیت اهالی فرهنگ و هنر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
کد خبر: 4193771
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
مدیرکل ارشاد لرستان تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت اهالی فرهنگ و هنر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

اعظم روانشاد گفت: اهالی فرهنگ و هنر در دوره‌های گذشته سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند و در انتخابات پیش‌رو نیز با استفاده از این توان و اثرگذاری می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

شورای اداری ارشاد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 23 دی‌ماه در جلسه شورای اداری این نهاد، یکی از توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر را استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی این حوزه برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش‌رو دانست و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزه است.

وی افزود: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و مؤثران فرهنگی در همه دوره‌های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خود، سهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند و در انتخابات پیش‌رو نیز با استفاده از این توان و اثرگذاری می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

روانشاد ادامه داد: ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی از وظایف این اداره‌کل است و مدیران ارشاد در شهرستان‌ها نیز باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به‌منظور بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رصد اخبار ناامیدکننده دشمن که در فضای جامعه منتشر می‌شوند نقش اساسی دارند، افزود: برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها باید پیوست رسانه‌ای با موضوع مشارکت مردم داشته باشند.

انتهای پیام
captcha