اعزام ۴۵ زیارت اولی سیستان‌وبلوچستانی به مشهد مقدس
کد خبر: 4193758
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

اعزام ۴۵ زیارت اولی سیستان‌وبلوچستانی به مشهد مقدس

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: ۴۵ نفر از زائر اولی‌های استان به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الررضا(ع) مشرف شدند.

زیارت اولیبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان، دادخدا خدایار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان‌و‌بلوچستان اظهار کرد: 23 دی‌ماه، هم‌زمان با ولادت امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه رجب، عاشقان دلداده امام مهربانی‌ها (زیارت اولی) از سیستان‌و‌بلوچستان به مشهد مقدس اعزام شدند و به مدت سه شبانه‌روز در زائر شهر رضوی اسکان و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.
 
وی افزود: مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در استان سیستان‌وبلوچستان با مساعدت بنیاد کرامت رضوی و جمعی از خیران، در قالب یک دستگاه اتوبوس، تعداد ۴۵ نفر از شهروندان سیستان‌و‌بلوچستان که تاکنون توفیق زیارت بارگاه منور رضوی پیدا نکردند را راهی مشهد مقدس کرد.
 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان‌و‌بلوچستان ادامه داد: این اعزام از بین نامه‌های ویژه تولیت آستان مقدس رضوی و درخواست‌های ارائه شده به دفتر استان انتخاب شده‌اند، زائران در مدت حضورشان در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره‌مند شده و یک وعده نیز میهمان غذای مهمانسرای حضرت خواهند شد.
 
خدایار با بیان اینکه هزینه اعزام این کاروان حدود ۴۵۰ میلیون ریال است، گفت: با اختصاص سهمیه مهر درخشان رضوی، هر ماه یک کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha