تضمین مصالح ملی در گروی حضور باشکوه در انتخابات است
کد خبر: 4193608
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

تضمین مصالح ملی در گروی حضور باشکوه در انتخابات است

امام‌جمعه چهاربرج گفت: حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات در تضمین مصالح ملی تاثیر قاطع و تعیین‌کننده‌‍‌ای دارد.

حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام‌جمعه چهاربرجحجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام‌جمعه چهاربرج در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، تشویق برای حضور حداکثری در انتخابات را به منزله جهاد دانست و گفت: حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است چون در تضمین مصالح ملی و سوق دادن کشور در مسیر درست تاثیر قاطع و تعیین‌کننده‌ای دارد و بیانگر تبعیت از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه بی‌تفاوت بودن نسبت به حکومت اسلامی و امور مختلف مربوط به آن نتیجه مطلوبی را در پی ندارد، افزود: راهبرد امامین انقلاب نیز این بوده که امت اسلامی با تمام توان و همیشه در صحنه باشند تا گمراهی ایجاد نشود.

امام‌جمعه چهاربرج یکی از دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بی‌تأثیر نشان دادن آراء مردم دانست، گفت: هر فتنه و توطئه‌ای را بدون‌تردید بصیرت مردم خنثی خواهد کرد و ملت بزرگ ایران اسلامی به دشمنان اجازه جولان دادن و جوسازی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی تحت‌تاثیر فریب و اغواگری دشمنان خود قرار نمی‌گیرند، گفت: شکی در این نیست حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای در مناسبت‌های ملی و میهنی حتی تقویت جایگاه کشور در عرصه بین‌الملل تاثیر بسیار زیادی دارد و مردم به اهمیت این موضوع واقف هستند.

حجت‌الاسلام جلالی به نقش تعیین‌کننده جمهوری اسلامی در معادلات جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنین دست‌نشاندهنده‌‌های آنها در منطقه از قدرت ایران در هراس هستند.

امام‌جمعه چهاربرج انتخابات را یک فرصت برای اظهارنظر و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای افراد منتقد دانست، گفت: کسانی که نسبت به سیاست‌های اعمالی در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی انتقاد دارند می‌توانند افراد موردنظر خود را انتخاب کنند تا از این رهگذر در تصمیم‌گیری‌ها اعمال نظر کنند.

انتهای پیام
captcha