آغاز پیش ثبت‌نام راهیان نور جنوب دانشجویان جهاددانشگاهی کرمانشاه
کد خبر: 4193526
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

آغاز پیش ثبت‌نام راهیان نور جنوب دانشجویان جهاددانشگاهی کرمانشاه

فراخوان پیش ثبت‌نام راهیان اردو‌های راهیان نور جنوب ویژه دانشجویان جهاددانشگاهی کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

آغاز پیش ثبت‌نام راهیان نور جنوب دانشجویان

فاطمه شاهرضایی، سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز پیش ثبت‌نام اردو‌های راهیان نور جنوب دانشجویان جهاددانشگاهی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: پیش ثبت‌نام اردو‌های راهیان نور دانشجویی از ۲۳ تا ۳۰ دی‌ماه آغاز می‌شود و دانشجویان جهاددانشگاهی کرمانشاه می‌توانند در زمان یاد شده با مراجعه به سامانه ثبت‌نام فراخوان‌ها و شرکت در برنامه‌ها به آدرس https://digiform.ir/w۷۳fa۶eb۶ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @mrsayed مراجعه کنند.

وی افزود: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانشجویان با ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

شاهرضایی در ادامه با اشاره به زمان اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور، یادآور شد: نیمه دوم بهمن‌ماه زمان اعزام دانشجویان است و از ۱۳ بهمن اعزام‌ها آغاز می‌شود.

سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه در پایان گفت: مهم‌ترین فعالیت دانشگاه ترویج برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است که با هدف افزایش سطح مشارکت دانشجویان در این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha