عیادت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4193352
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

عیادت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

عیادت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز، ۲۱ دی‌ماه با همراهی استاندار کرمان در بیمارستان شهید باهنر کرمان حضور یافت و از مجروحان حادثه جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

حسینی در جریان این بازدید از کاهش مجروحان بستری در بیمارستان‌ها به ۴۱ نفر خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و سه نفر به تهران اعزام شده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در کرمان و دیدار با خانواده شهدا و عیادت از مجروحان این حادثه تروریستی، گفت: تأکید رئیس‌جمهور بر بیشترین مراقبت از مجروحان و پیگیری روند درمان آنها است.

گفتنی است، تاکنون ۹۴ نفر در جنایت تروریستی کرمان به شهادت رسیده‌اند که اعضای حیاتی ۳ تن از این شهدا به بیماران نیازمند اهدا شده است. در حال حاضر مجروحان این حادثه تروریستی در بیمارستان‌های کرمان و همچنین بیمارستان لقمان حکیم و بقیة‌الله تهران بستری هستند.


انتهای پیام
captcha