حضور مردم در صحنه باعث پیشرفت کشور می‌شود
کد خبر: 4193316
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
قزلسفلی:

حضور مردم در صحنه باعث پیشرفت کشور می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، بی‌انگیزه کردن و خسته کردن مردم را خیانت به کشور دانست و گفت: هر جا مردم در صحنه باشند، پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی و کشورمان بدون شک رخ خواهد داد.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، ۲۰ دی‌ماه در نشست هم‌افزایی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی با کمیته امداد فارس گفت: امروز بی‌انگیزه و خسته کردن مردم هر دو خیانت است و باید بدانیم هر جا مردم در صحنه باشند، پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی و کشورمان بدون شک رخ خواهد داد.

وی گفت: این برنامه ابتکاری توسط بهزیستی و کمیته امداد که با شعار کار گروهی انگیزه الهی، مزین است به درستی مصداق فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند کار در جمهوری اسلامی باید ۴ خصوصیت عالمانه، هم‌گرایانه، خالصانه و صادقانه باشد.

قزلسفلی با بیان اینکه این نشست مشترک که در ذهن دو مدیر خوب انقلابی و جهادی فارس شکل گرفته و اجرا شده است مصداق کار عالمانه است، گفت: کار باید هم‌گرایانه باشد و با استفاده از همه ظرفیت‌ها انجام شود و امروز برای احصا مشکلات مدیران بهزیستی و کمیته امداد یک جبهه شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه  باید خدمت مؤثرتر، هدفمندتر و بیشتر انجام داد، گفت: هر دو مجموعه مثلثی را تشکیل می‌دهید که در رأس آن مردم مظلوم و نیازمندان، در ضلع دیگر نیکوکاران و خیرین و در ضلع دیگر شما به عنوان خادمین این مجموعه  قرار دارید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تأکید کرد: آنچه موجب موفقیت است، تکیه بر توانمندسازی و خودکفایی و خوداتکایی در جامعه هدف است و مهم‌ترین نکته مدنظر در این برنامه راهبردی بودن آن است.

انتهای پیام
captcha