توزیع 3 هزار بسته کمک‌های مؤمنانه بین روستاییان و عشایر لرستان
کد خبر: 4193141
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

توزیع 3 هزار بسته کمک‌های مؤمنانه بین روستاییان و عشایر لرستان

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: در دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه بسیج ناحیه عشایری، سه هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ بسته کمک آموزشی و لوازم‌التحریر و دو سری جهیزیه کامل بین نوعروسان کم‌بضاعت مناطق روستایی و عشایری توزیع می‌شود. 

مجید بیرانوند، فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه عشایری لرستان، مجید بیرانوند، فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان، 19 دی‌ماه در جریان برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه که به نیابت از شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای کربلای کرمان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به افراد کم‌بضاعت مناطق روستایی و عشایری توزیع بسته‌های معیشتی و آموزشی و جهیزیه انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه طی سال‌ جاری این دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه بسیج ناحیه عشایری است، افزود: در مرحله نخست دو هزار بسته معیشتی، آموزشی و 18 سری جهیزیه توزیع شد و هم`اکنون بیش از سه هزار بسته توزیع می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان بیان کرد: در این رزمایش سه هزار بسته معیشتی، 300 بسته کمک آموزشی و لوازم‌التحریر  و دو سری جهیزیه کامل برای نوعروسان کم‌بضاعت مناطق روستایی و عشایری توزیع می‌شود. 

همچنین محمد محمودوند، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال‌ جاری و قبل از آن به‌ویژه در خصوص اجرای رزمایش همدلی در سراسر ایران مبنی بر کمک به محرومان کشور به‌ویژه در بعد اقتصادی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان کمک‌های مؤمنانه را داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیش از شش هزار بسته لوازم‌التحرير و بیش از  120 هزار بسته معیشتی در عناوین مختلف و بیش از یک هزار و 200 سری جهیزیه را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.

محمودوند گفت: امروز نیز بسیج ناحیه عشایری لرستان کمک‌های مؤمنانه خود را به خانواده‌های عشایر و روستایی در قالب سه هزار و 302 بسته معیشتی، آموزشی و جهیزیه توزیع می‌کند.

انتهای پیام
captcha